مدرسة صفية زغلول الاعدادية بنات
أهلا ومرحبا بكم فى منتدياتنا


منتدى علمى تربوى يخدم العملية التعليمية والمدرسة والطلبة
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ماما عائشة فى موقع هاى ماما

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
اميرة احمد
عضو مبتدىء
عضو مبتدىء
avatar

عدد المساهمات : 29
نقاط : 81
تاريخ التسجيل : 08/12/2009

مُساهمةموضوع: ماما عائشة فى موقع هاى ماما   الإثنين أبريل 19, 2010 10:08 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
احب اعرفكم بقصة دخولى موقع هاى ماما
.
.
.
.
طيب ايه رايكم فيه موضوع كنت كتبته لما دخلت الموقع ده
لان كل المشتركين كان يهمهم يعرفوا سنى كام سنة
خاصة وان اغلب الاعضاء كان سنهم كبير منهم اللى فى الجامعة ومنهم اللى متخرجين ومنهم المتزوجين
ولما احتارو فى تحديد سنى لانى بحب الاطلاع والقراءة
وكنت بكتب فى مواضيع كتير مختلفة فكتبت موضوع عندك كام سنة
ونسيت اقولكم انى الحمد لله اخدت ترقيات وبقيت دلوقتى نائب مدير الموقع
مش هطول عليكم
ابقوا ادخلو انتم الموقع وشوفوا مشاركاتى
وحبيت انقلكم الموضوع


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
السؤال

عندك كام سنه يا ماما عائشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقبل ما اجاوب
عايزه اقول لكم حاجه
هتستغربوا لها بس ياريت تصدقونى اولا انا ما عنديش صديقات

والبنات عندنا قليلين فى العيله
وماما
وبابا هما كل حاجه فى حياتى

وبصراحه وانا
بتصفح النت

شفت موقع هاى ماما
وطبعا كلمة ماما بتشدنى جدا لانى بحب مامتى جدا دخلت على الموقع
انا بحب القراءه جدا
والموضوعات العامه

والاشغال اليدويه بجانب
القراءة ولما الموقع عجبنى ولقيت اغلب الموجودين طيبين ومتعاونين


وطبعا دمهم خفيف جدا جدا
وموضوعات
الموقع متنوعه ومفيده وفيها تحفظ

اشتركت وفى
خلال يومين بقيت عضو مميز

وعلى فكره مامتى كانت
دايما بتابع معايا وجودى على الموقع وردودى على المواضيع

وهى طبعا صديقتىالوحيده بدون مبالغه لانها متفاهمه معايا جدا انا
واخوياوعلى فكره دمها خفيف اوىىىىىىىىىىىىىىىى

وانا
كنت عايزه اجاوب على اسئلة الزوجه المثاليه

بالنيابه
عنها لانها بدون تفاصيل احسن ام واحسن زوجه بشهادة بابا طبعا

وهى قالت لى كتير من اول ما دخلت الموقع اكتبى سنك لكن انا كنت خايفه
تستخفوا بى
وبمواضيعى وردودى

واقنعتنى بمجهود انى اكتب برعم
انسه

بس مش عارفه ليه لما سالتونى كنت محرجه
وقلتلها يا ماما انا خايفه يزعلوا منى لو ما قلتلهمش

وخصوصا انى حبتكم جدا واتعودت عليكم جدا جدا
جيجى و بيدوو و نهى و كيرلى ومرمر
مش
عايزه انسى حد.......................كلكم طبعا

واتعودت
عليكم جدا جدا

وطبعا ماما مبسوطه لانى مبسوطه

وكانت الاول على طول قاعده جنبى لانها خايفه عليا لكن
دلوقتى بتثق فيكم وبتحبكم اكتر منى

طبعا عايزين
تعرفوا عندى كام سنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.
.
.
.

.
.
.

بصراحه
.
.
.
.

.
.
.بصراحه

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
عندى 13سنه ونص


اوعوا حد يضحك
وسبب اختيار اسم
ماما عائشه


مامازى ماقلت لانى بحبها اوى

عائشه لانى بحب السيده عائشه رضى الله عنها زوجة النبى صلى
الله عليه وسلم

هكتب لكم كل
حاجه عنى عشان ماحدش يسال تانى

البطاقه
الشخصيه

الاب : احمد
المؤهل : بكالريوس تجاره
الام : نادية
المؤهل
: ليسانس اداب

الاخ : محمد

المؤهل :اولى اعدادى
اسمى :
اميرةوكان نفسى يكون عائشه

المؤهل
: تانيه اعدادى

ودى صور احب انكم تشوفوها
وهى تهمنى جداااااااااا














ودى اوسمة انا حصلت عليها فى الموقع هناك

















الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ماما عائشة فى موقع هاى ماما
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة صفية زغلول الاعدادية بنات  :: القسم العام :: مواضيع عامه-
انتقل الى: